Förmodligen den bästa barnvakten

Om jag skulle fråga Felicia vem den bästa barnvakten är så skulle hon säkerligen svara moster Elisabeth. Igår eftermiddag/ kväll fick Felicia käka kvällsmat ( pannkakor) och titta på film hemma hos Elisabeth och så blev hon lite stylad oxå. Själv så drog jag bort till årby skogen tillsammans med mina löpar kompisar och så körde vi intervallträning i en halv timme. 1 minut snabb löpning 1-2 min gång allt x 10. Snacka om att vi alla fick upp pulsen till Max. Helt seriöst det var tuffare än förra onsdagen då vi sprang milen. Näst på tur står backträning! Lycka till, till oss. Å varvet är snart ett faktum och vi börjar bli redo, på riktigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0