Om 3 veckor

Om tre veckor är det dax för ännu en salstenta, lärarprogrammet är rätt sparsama med salstentor det är hemtentor som gäller det är jag rätt glad för. Varför vet jag inte, för det har ju gått bra på de salstentorna som vi har haft. Miljön och tidspressen som man har (hinna få ner allt man vill få ner på pappret) innan tiden är slut. Rädslan för att tappa tråden, glömma bort saker som är viktiga att få med den finns ju där hela tiden. Man har bara 1 chans och det är mellan 08.30 till 13.00 att prestera på. Lyckas man inte så får man en helt ny tenta med nya frågor och poängen kommer in mycket senare om man då klarar det på andra försöket vill säga. Tyvärr så vet vi flera stycken på högskolan som har blivit godkända på tredje försöket. Nu är jag dunder förkyld, jag hostar, snorar och har super ont i huvudet jag blir super stressad för 3 veckor går fort och med tanke på att det här är en stor salstenta med mycket begrepp och mycket som bara måste sitta för att bli godkänd 3 veckor går rätt fort då.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0