Oj oj oj va tokigt det blev

Nu måste jag bara förklara mig lite, (ett rätt klumpigt inlägg i morse). Skyller på förkylningen ;)
Jag menar inte att träningen är viktigare än Felicias föräldrar möte ikväll mötet går självklart före min träning, men det är så typiskt att det ska råka bli på de dagar som jag tränar på.
Nu när man har familj så är det inte lika självklart eller lätt att springa ner och träna när man vill
därför har vi gjort vissa dagar till träningsdagar. För mig är det jätte viktigt att få ha egentid och då prioriterar jag träning i första hand. Det får mig att må bra, hålla mig frisk och pigg. Träningen hjälper mig att vara en bra mamma.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0