Lite ny information

Har jag berättat det att det är jag och Patrik som kommer tapetsera i barnens rum den här gången ?=)
Jag har aldrig gjort det tidigare inte Patrik heller, vi tänkte göra det lite lättare för oss så vi har valt easy up tapeter.
Beställde allt idag så om allt går som det är planerat har vi grejerna innan veckans slut
Och om jag känner oss rätt så dröjer det inte länge förens vi är i fullgång.

Ett exempel
När vi flyttade in så såg hallen ut så här:
Jag köpte en spegel på Mio för 4100 kr i valnöt till våran gamla lägenhet, det passade perfekt där i den hallen.
Jag älskar spegeln lika mycket i dag som jag gjorde när jag köpte den men i huset så har den aldrig riktigt "passar" in med de färger som vi har i resen av hallen. Så vi bestämde oss för att måla den delen av panelen som är i hallen i valnöt. (vi valde att rätt så omgående tapetsera väggarna vita)....

För bara några månader sen ville jag göra om hallen igen:



och nu ser den ut så här i stället och spegeln den passar in rätt bra i allafall.



Så önska oss lycka till med vårat nya projekt, tapetsering! fortättning följer


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad fint det blev, mycket bättre än innan, ljusare och lufigare! :)

2011-10-18 @ 11:21:05
URL: http://cajjok.blogspot.com
Postat av: elle

Tackar, vi är super nöjda.

2011-10-18 @ 14:20:20
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0