Kanelbullens dag



Så glöm inte att idag kan man med gott samvete äta en bulle, för det är bara kanelbullens dag en gång per år.
Precis utanför Högskolan säljer dom kanelbullar för 3 kr styck idag.
Jag ska köpa hem till mamma och pappa som ska sitta barnvakt ikväll för jag och Patrik ska på föräldrarmöte klockan halv 7.

Jag va så arg och sur i förra veckan för att dom hade lagt mötet idag klockan halv 7.
För att min träning på Tisdagar är mellan halv 6 och halv 7 så det fanns inte en chans att jag skulle hinna med både och.
Jag blev sjuk i Lördags kväll och är fortfarande väldigt förskyld och går på alvedon och ren vilja just nu till skolan.
Får inte missa skolan eller strunta i att plugga till tentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0