Fredag!!!!

God morgon fina ni! Äntligen är fredagen här och jag känner mig pigg och lycklig trots att jag har gått upp vid halv 7 hela veckan och pluggat timme efter timme.
Känner iallafall på mig att helgen kommer bli en riktig kanonhelg. Först en morgonrunda i spåret, sen plugga i några timmar där efter till affären för att köpa något riktigt gott tills ikväll sen blir det mys för hela slanten i soffan. På Lördag åker vi till Ikea och på kvällen bjuder vi hem pappa på middag (mamma har åkt till Ullared). Söndagen vet jag inte riktigt hur den kommer att se ut. Vi ska nog röjja ut allt ur barnens rum!. 

2 passet på gympozz igår!, vilket drag det blev, Sandra körde på bra och volymen den var perfekt.
Ibland kan vissa ledare vara lite för sparsamma när det gäller volymen under passet, jag tycker att det ska vara hög musik under hela passet för det får en att bli ännu mera pepp!

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0