Vilken besvikelse


Rihanna bodde på Rival i en av sviterna (thiii där förlovade jag och Patrik oss i en utav de sviterna. Det finns 2 st sviter på Rival)

Rihanna mår verkligen inte bra!
Igår fick 13 600 människor lämna globen för att hon ställer in med kortvarsel.
Vilken besvikelse för er alla som satt där inne i globen och väntade, och alla ni som har köat i TIMMAR för att få stå längst fram (jag vet själv hur tufft det är)
Jag är glad att jag hann se henne i Tisdags men nu undrar jag hur mår hon egentligen?


Igår:
Här blir 13 600 personer tvungna att lämna arenan, Rihanna har ställt in igen.

Hoppas att ALLA som har köpt biljetter både i Sthlm och i Malmö nu får sina pengar tillbaka, hoppas dom sedan kan "förlåta" hennes beslut om att inte genomföra spelningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0