Torsdag

En dag närmare helgen, dom flesta roppar YEY nu!, själv så roppar jag yey snart jobbar helg och lite mer pengar i plånboken, som kommer i slutet av December.... Idag har jag varit på praktiken i vanlig ordning efter det så var jag hemma en sväng och skrev på en tenta. Tänk om jag hade kunnat skrivit att jag hade varit på stan istället och plockat med mig lite snyggt hem för att visa er. 

I natt är jag och Felicia själva Patrik är nämligen iväg på någon kurs så det blir bara Felicia och jag i kväll. Det mysigaste med det är att hon kommer sova i våran säng inatt.

Idag fick jag ett helt galet samtal, hoppas att jag fram över kommer kunna dela med mig av samtalet till er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0