Tjohoo

Hej!
Som vanligt så rann svetten på Attacken idag och efteråt var jag helt slut i kroppen, Me like! Herregud va bra träning. Jag har faktiskt kört Attacken i flera år (Mycket och regelbundet efter Felicia föddes) så jag vet vad jag talar om. Jag ska inte ljuga visst så tränar jag för att se resultat, men det handlade MYCKET mer om det för ett par år sen, då ville jag bli av med mamma kilona som jag la på mig. Jag vägde 73 kilo när vi var inne på förlossningen och nu väger jag 53-54 kilo. Idag är jag nöjd och tillfreds med min kropp jag äter VAD JAG VILL, men jag skulle kunna dra ner lite på sötsakerna under helgerna det blir oftast alldeles för mycket choklad och godis då. Tänderna tar mycket stryk!. Jag tränar för att MÅ BRA dvs jag är mycket piggare, sover bättre om nätterna och håller mig frisk tack vare min träning. Skulle dock inte tacka nej till lite mer muskler vill gärna ha en stark och frisk kropp.

Nu är jag mätt och belåten har precis käkat en surdegssmörgås med lyxräkor, ruccolasallad, rödlök och paprika på. Och druckit ett stort glas färdigpressad apelsinjuice.
Snart börjar Desperate Housewives och till det ska jag smaska i mig lite röda vindruvor.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0