Something new

Hej fina ni! I natt har jag sovit lite illa, Felicia vaknade och hade kissat i sängen (hon blev helt förtvivlad) efter ha tagit bort alla sängkläder, tvättat henne, kissat igen, så kunde inte jag somna om. Tankarna började snurra, jag låg och strukturerade upp dagen idag, vad ville jag ha på mig?, hur skulle jag börja skriva loggen på datorn idag? och hur skulle seminariumet se ut i eftermiddag?. Jag började fundera på helgen, som jag ska spändera på jobbet. Det mest irriterande var ändå att jag började bli hungrig. Efter ha försökt ignorera det i 1 timme ungefär, utan resultat blev jag tvungen att tassa upp och käka en skål med yoghurt. Den här natten har inte vart speciellt rolig. Vet ni vad, jag är sååå sugen på att ta en runda på stan. Syrran och jag pratade igår och försökte få till en dag i veckan för lite shopping, jag vill köpa något nytt!! Vi fick tyvärr inte till någon dag den här veckan. Hoppas på nästa vecka=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0