Snygga kläder, ja tack kom till mig

Snygg kombo från H&M, ja tack vill gärna ha.

Funkar lika bra till vardags som till fest tycker jag!. Till vardags skulle jag skippa ringen och örhängerna och köra på platta skor. Medans till fest eller annan tillställning skulle pumpsen åka på direkt, någon snygg ring (som på bilden) och ett par snygga örhängen så är outfiten klockren, tycker jag. Vad tycker ni?

Tips på schyssta pumps

Tips på en ur skön och skit snygg blus från H&M för endast 149 kr. Jag har använt min ett flertal gånger nu =). Det går / tycker jag att kombinera blusen med ett skärp också. Ett plagg blir till två olika plagg med hjälp av ett litet skärp me like!



Den här svarta blusen med långa ärmar, något kortare fram än bak passar mig i smaken, om den finns i stan så kommer jag haffa en nästa gång jag är på stan. Endast 149 kr. 



En prickig liten blus med knytband upptill inte så tokig faktiskt.


Oj oj oj va kläder det finns, nu börjar klockan bli mycket så hinner inte lägga upp flera just nu.
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0