Onsdag morgon

God morgon. Pigg och glad känner jag mig denna morgon dom senaste dagarna har jag gått och lagt mig runt halv 10 vilket såkert ger resultat= NO problems att stiga upp fast att det är becksvart ute och man kan tro att klockan inte har paserat 04 än.

Igår höll jag i min första gymnastik lektion tillsammans med Ella. Det var super kul och jag vill definitivt hålla i flera. Ska in på nätet nästa vecka och se om jag kan hitta flera roliga övningar än de vi hittade igår.
Kanske borde jag bli gymnastiklärare??..... =)

Nu måste jag upp och borstatänderna och klä på Felicia lite kläder.
Jag måste bara tipsa om världens godaste frukost. Jag käkar 2 tallrikar varje morgon skulle säkert kunna trycka i mig en tallrik till men då får jag nog ont i magen.
Ibland kan jag även käka det här till kvällsmat beroende på vad jag har käkat tidigare under dagen.

Ni bara måste prova!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0