Några bilder från Ullared

I Torsdags morgon var vi på plats i Ullared, vi fick stå i kö i 5 minuter =)


Tomtarna hälsade oss välkomna


Dom bli perfekta att ställa i uterummet sen....




En mycket nöjd Eleonor igår kväll innan gästerna kom



Efter några timmars shopping blev vi tvugna att käka lite


Det går ju inte att låta bli godsakerna då det är så billigt




Första lasset gick på 2900kr


Lyktan plaserade jag sedan i uterummet



Jag köpte även en sån här:



Lite..... käk innan bussen sedan skulle ta oss hem igen.
Slutsumman blev 3500kr jag är jätte nöjd med allting som jag köpte!


Hejdå Ullared, för den här gången!


Våran nya glögg muggar (från Ullared) invigdes igår ikväll







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0