Mitt barndomshem är nu till salu

Nu är mamma och pappas hus ute på Hemnet dom ska sälja!
Mitt barndomshem.... det känns lite konsdigt för jag kan fortfarande säga (hemma) när jag talar om huset.

http://objekt.fastighetsbyran.se/Templates/Pages/ObjectImages.aspx?source=hemnet&ObjektGID=OBJ3140_1156528829

Det här är mitt gamla rum: (just nu syrrans rum)


Mamma och pappa lät mig och mina kompisar oftast förfesta hemma hos oss nere i baren innan krogen eller innan någon fest. Tack mamma och pappa för att ni alltid lät dörren stå öppen för mina vänner att dom alltid kände sig välkomna hem till oss.




Kommentarer
Postat av: Madde

Men vänta... Vart ska dom ta vägen? Vad sorgligt... Mycket kul har man vart med om i detta hus!!!

2011-11-14 @ 20:30:07
Postat av: elle

Jag visst är det!, dom letar efter enplans hus/radhus. Dom ska börja buda på ett nu. Det kommer ju inte kännas som hemma precis.

2011-11-15 @ 07:16:04
URL: http://elleohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0