Godmorgon

Vilken toppen helg det har varit. Går dagen var verkligen super den startade med en lite lyxigare variant av (frukost) det blir lätt så när man har gäster, flera olika sorters bröd och pålägg, flera olika sorters yoghurt, juice, grönsaker, kaffe etc. Dagen fortsätter sedan hos min mormor, där efter åker jag och Felicia över till Felicias kompis. Dom lekte i timmar och jag och Frida snackade i timmar. Jätte roligt att hon har hittat någon som hon funkar så bra med och att hennes mamma och jag har så mycket gemensamt och så trevligt när vi ses är en bonus. Nu har vi bokat att dom ska få gå på nästa termins dans tillsammans på FunkyKids.
Söndags kvällen fortsatte sedan hemma hos mina föräldrar.

Så vad händer idag, nu drar praktiken igång igen och denna vecka ska jag hålla lite egna lektioner.
Håll nu tummarna för mig så att det här går vägen. 
Ibland funderar jag över varför jag utsätte mig för allt det här. Allt slit med tentor, all littertur som ska läsas och alla dessa föreläsningar plus praktiken. 
Ibland saknar jag mitt gamla jobb lite, man går dit gör det som ska / måste göras och går hem.
Saknar arebetskamraterna men jag saknar inte de obekväma arbetstiderna som var.
Visst har jag inte berättat att jag har fått tider 2 helger i November helgen V 45 oh helgen V 47 ska jag jobba. 12-21.00 Lördag och 13-21.15 Söndag
Mycket pengar blir det!!!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0