Gäster och ett nytt nyckelskåp

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så har vi haft främmande den här helgen av farfar och Inga.
Dom kom vid lunch och medans Patrik och hans far tog en bastu så tog jag med mig Inga till Underbara Hem.

Det här nyckelskåpet fick följa med mig hem och det sitter nu på väggen i hallen =)


380 kr.

Efter lite shopping återvände vi hem för att dricka lite kaffe och så bytte jag om för lite träning.
Dom körde Team på Attacken igår och en extra låt i slutet. Det är alltid välkommet Jag ÄLSKAR DET!
Väl hemma igen väntade köket och matlagningen.
Kvällen var bra och maten smakade gott, det blev inte allt för sent vilket idag känns oerhört skönt.

Nu har dom åkt hem och jag ska snart åka bort till Växtriket för att köpa blommor till min mormor som vi sedan ska åka och gratulera hon blev 79 år i Torsdags.

I Eftermiddag väntar ett Core pass på 1 timme jiiippiiieeee NOT men det kommer känns gött efteråt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0