En trip till Ullared

Hej fina ni.
I natt åker jag till Ullared med syster och mamma jag har en rätt lång lista på saker som jag hoppas på skall kunna hitta där, bla julklappar, lampor, kläder (till familjen) tror inte att jag kommer göra några direkta fynd vid damavdelningen, sist kom jag bara hem med två tröjor till mig och dom köpte jag från barnavdelningen, så mitt krut kommer inte att läggas vid klädavdelningen utan vid inredning och leksaker i år. Hoppas också på att kunna hitta lite glöggmuggar nya kulor till granen, julpapper. Locktång, vita ramar etc.
Kan bara föreställa mig hur julpyntat det nu är på Ullared det är helt enkelt dax för tomtarna att ta plats.

Visst är dom här tomtenissarna söta dom är från Dimoda
Det finns säkert några liknande på Ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0