Helgen

Igår var jag i Västerås. Det var andra lektionen i kursen Genus, det blev en lååång och delvis tråkig föreläsning. Som vi alltid gör när en ny kurs börjar är att dela in oss i olika grupper, min grupp består fortfarande av mig Anna och Frida, dom vill jag alltid ha med i min grupp. Vi välkomnade i allafall två nya gruppmedlemar som är super trevliga.
Nu är det bara tre veckor kvar på missären.
Igår kväll var det dax för vattenfestival på Felicias förskola.
Deras tema vatten har de nu arbetat färdigt med och det skulle firas med aktiviteter tillsammans med alla föräldrar. Vi fick även se barnens alla verk under deras tema veckorna. Jag som blivande pedagog och lärare är grymt stolt över att ha Felicia på det här dagiset.

Ingen har missat att helgen nu är här kanske har ni bara några timmar kvar på jobbet sen ledig Lördag och Söndag =).
För min del blir det bara ledigt på Söndag. 
Jag ska arbeta mellan 08.30-15.30 imorgon.
Sån tur är så har jag hemma studier idag så jag sitter ute på soldäck och läser genus, så jag ska inte klaga.

 
Imorgon kväll ska vi till Anders och Anneli på middag. Det ser jag mycket fram emot för vi har super kul tillsammans med dom.
Förra året blev det 1 kryssning, midsommar firande tillsammans med barnen och två middagar som slutade på krogen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0