Träning

Igår körde jag ett kanon pass återigen på mitt favorit ställe gympozz.
Folk som bor i Eskilstuna vet vad attackpassen är för något och hur bra det är för kroppen. För er som inte bor i Eskilstuna hoppas jag också har fått chansen att prövat det grymt bra konditionspasset som Attacken är.
En hel del som läser här har kanske provat på den heta trenden just nu nämligen Zumba, när fick en ny gymtrend ett sånt genomslag sist?. Jag har själv aldrig prövat det, men har flera bekanta som går på Zumba, ett lätt dansinspirerad träning till latinorytmer med höftgung.
Någon här som kör Zumba?

Idag har jag en vilo dag vilket är otroligt viktig för kroppen att ha, då den behöver återhämta sig för att sedan kunna explodera igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0