Tisdag kväll

Så här skulle jag vilja klä mig just nu!

typ, skulle behöva ett par nya jeans shorts de får gärna vara höga i midjan.
En söt liten virkad väst får gärna hänga på en galje i min garderob.
Skorna på bilden är skit snygga men de har alldeles för hög klack för min smak.

Just nu finns det inte pengar över till att fylla på i min garderoben.
Jag är super glad över vårat nya uterum och de har kostat oss mycket pengar och mer blir det då det ska inredas. Jag har redan varit på Ikea två gånger på 1 ½ vecka. 
Det kommer inte dröja länge försen jag är där igen.
Därför måste jag ligga lite lågt med nya inköp detta betyder att jag INTE ska kila ner på stan.
Imorgon blir det nog en fika med Camilla mellan pluggandet.

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Kommer somna som ett litet barn då det blev ett stenhårt attack pass för mig idag, Me like!
Jag längtar redan till på Torsdag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0