Tenta skrivning

Nu är jag tillbaka till verkligheten, till min verklighet igen.
Nu går det inte att skjuta upp det mer idag var det dax att plocka fram anteckningarna och datorn klicka upp Microsoft Word och sätta igång med skrivandet.
Måste säga att det har gått riktigt bra för att vara dag 1 i tenta skrivandet, i vanliga fall så brukar jag ha gråtit en gång och blivit förbannad minst tre gånger under första dan. Inget av detta har idag inträffat måste betyda att det har varit en bra dag!
Jag har hunnit med att tala med min kära vän Frida som är en klippa, tusen tack för all din hjälp medans vi skriver våra tentor. Jag tänkte inte skriva mer idag utan laddar batterierna och dyker ner i röran imorrn förmiddag igen. 

Tänkte bjuda på några bilder från de nu, färdiga uterummet.
 Nu är de första möblerna på plats, i eftermiddag kommer även matbordet och de åtta stolarna vara på plats.



Fin kudde. 

  


Kommentarer
Postat av: ML

Får man fråga vad bygget kommer landa på kostnadsmäsigt? Såå sugen på något liknande.

2011-05-05 @ 16:04:12
Postat av: elle

Hej, slut summan kommer landa på drykt 100 000kr.

Då är elen, golvet, taket, soldäcket och elen inräknad Plus den extra väggen som vi valde att göra i vardagsrummet.

Hoppas ni hittar bra byggare om ni tänker göra det. Våra var super, jag är jätte nöjd med resultatet.

2011-05-06 @ 08:43:38
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0