Tatuering

I förrgår skrev jag att ett inlägg och berättade att min syster tar studenten i år jag skrev också att det var 8 år sen som jag tog studenten och så nämnde jag lite andra saker som också hände för 8 år sen i mitt liv.
Tänkte jag skulle fortsätta på det spåret att berätta om saker som jag har varit med om, gjort och saker som jag missade att uppleva då jag var yngre.

Den här tatueringen gjorde jag 2002, ni ser ju vad det är för någon tatuering. En tatuering i svanken precis som alla andra tjejer skulle ha på den tiden.
 

Idag tycker jag den är otroligt ful men jag är inte bitter över att jag gjorde den jag tänker inte betala flera tusen lappar för att ta bort den. Att dom möjligheterna finns tycker jag bra!
Men på den tiden ville jag gärna ha det som var populärt just då resultatet bli att man vill se ut precis som alla andra gör....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0