Tar redan helg

Nu är redovisningen avklarad det kändes bra. Vi lyckades få våra klasskompisar att skratta under sketcherna som vi gjorde.
Dagen avslutades på Espresso House för lite reflektion.
Nu är jag skolledig fram till Måndag, det blir lååång helg för min del asså=).
Sen börjar Genus kursen och det känns lite lagom tungt då jag mentalt redan har gått på semester.
Efter 6 veckors ute på Vfu har jag rätt svårt att fokusera på skolan igen. Det är väl sådär 5- 6 böcker att läsa nu i Genus kursen =(.

Imorgon ska jag och Felicia träffa några vänner vilket jag ser väldigt mycket fram emot, då mitt sociala liv hela tiden kommer i 2,3, eller på 4de hand, det finns inte så mycket tid till att hinna med att träffa alla vänner och bekanta som jag hemskt gärna skulle vilja träffa oftare.
Tänkte jag skulle försöka att klämma in lite dater nu när skolan tar slut, så se upp snart sms bombar jag er alla =)!. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0