Mio 3/5

Än en gång har Mio visat att de inte är speciellt proffsiga.
Just nu är jag lite upprörd men tänker skriva det här ändå.
För snart 4 veckor sen beställde vi ett matbord (Cecillia serien), anledningen till att vi beställde bordet för 4 veckor sen var för att säkra att bordet skulle vara på plats när uterummet är färdigt.
Vilket personalen på Mio försäkrade oss om att den skulle vara hemma inom 2 veckor.
Bra tänkte vi och betalade bordet direkt!.

Nu kommer det som inte får hända, jag ringer (idag) för andra gången och frågar varför vi inte har hört något av dem. Nu är det 4 veckor sen vi beställde bordet.
(man ska få sms när de har kommit hem)
I telefonen berättar hon nu att neeeej det bordet kommer inte hem förens i JULI.
Vaaaa!, sa jag då, i JULI men hallå ni lovade oss att det skulle finnas här inom två veckor, inte i JULI, då hade vi ju aldrig köpt bordet uterummet blir klart imorgon och bordet ska stå på plats innan helgen.
Jaaa, jooo säger tjejen.
Hur gör vi nu frågar jag då!...
Jag väntar på att hon ska komma med ett förslag
till slut säger hon: självklart så löser vi det här, era stolar finns här så ni får låna ett annat bord av oss tills erat bord är på plats.

Då säger jag: Ni här ett ex ute i butiken kanske får vi låna det?
Det här är INTE första gången som vi har haft problem med Mio.
Vet fler som inte är speciellt nöjda med deras arbete. 



Fortsättning följer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0