Till min syster

Till min syster
Let´s go to the beach and count the stars at nigth, let´s have a picnic on a mountain top. let´s discover the world! And who better to share these adventures whit than the ones who are always there for us, who know us inside out and love us just the way we are: our dearest friends.

  Hon tar snart studenten och en helt ny värld öppnar sig.
Det är åtta år sen jag tog studenten.
Det är åtta år sen jag åkte till Ayia Napa för sista gången
det är åtta år sen jag började på Willys
det är 8 år sen jag flyttade hemifrån.

Jag tog aldrig chansen och resta runt i världen tillsammans med mina vänner, jag hoppas min syster vill göra det tillsammans med sina vänner nu efter studenten.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa man ska verkligen ta chansen när den finns där!!sv: ja min kusin och hennes kille bor i eskilstuna, vi ska snart åka upp och hälsa på =)

2011-05-11 @ 21:27:22
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0