Måndag morgon

Ny vecka nya möjligheter!

Imorse när klockan ringde 06.55 trodde jag knappt att det var sant hade jag bara sovit 5 timmar?, så kändes det i allafall.
Igår var en tuff dag, det blev en bakisdag. Det hade jag räknat med men när man ligger där sen i soffan och huvudet känns som det ska sprängas vilket minut som helst. Då önskar man inget annat än o bli nykterist.
Aldrig mer säger jag var enda gång. Det är tur att man nu förtiden inte är bakis så ofta längre.
Hur som helst hade vi en mycket trevlig kväll.
Om allt går som det ska och det inte var något fylle snack så kommer vi åka utomlands tillsammans hela familjen fram över.

Nu ska jag slänga på mig jeans jackan och kila till bussen
inge sommar värme idag inte.

Just det glömde jag att säga, fast att man var sliten igår så tog jag mig bort till Ikea tillsammans med Felicia och farmor nu är uterummet nystilat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0