I sommar kan Lindex bla erbjuda

Syrran är ute efter en hatt kanske ska jag tipsa henne om den här som nu Lindex har hemma.

Slokhatt svart 99kr

Armbandet i guld 199kr

Halsband i guld, detta skulle mer än gärna få flytta in hos mig
kostar 299kr finns på nätet men inte i affären (i allafall inte i Eskilstuna )

Billiga och snygga solglasögon, solglasögon kan man inte få för många av

Jag tjatar fortfarande om att jag vilja ha en vit kavaj. Till den skulle jag ha ett stort vitt linne som är nerstoppat i ett par höga jeansshorts och till det den här vita kavaj och på fötterna skulle jag ha ett par ballerina skor. Enkelt men otroligt snyggt!. Den här finns att köpa inne på Lindex och kostar 399kr
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0