Fortsättningen på det försvunna bordet

Igår var jag jätte arg på Mio möbler.
Jag ringde till Mio idag och sa åt dom att det är deras jobb att vi får hem bordet som vi ska låna och att de sedan kommer och hämtar bordet och lämnar det nya bordet till oss i JULI.
Jag fick prata med en jätte trevlig kille som arbetade ute på lagret och vi bestämde att han levererar bordet till oss imorgon.
Tack så jätte mycket svarade jag då.
Där räddade han en kund.
Nu kan jag tänka mig att handla där igen fast att de klantade till det Pga att de kunde lösa det på bästa sätt.

Idag blir altanen färdig!!!!
Bilder kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Intressant att läsa om hur Mio som företag valde att bemöta den missnöjda kunden. Efersom jag går en utbildning som bland annat handlar om hur man bäst bemöter kunder i såna situationer. Den sista killen du pratade med får full pott i rätt enligt "regelboken". :) Han har just räddat en kund. Det viktigaste i ett sånt läge är just att se till att trots missödet kunna behålla kunden. Skönt att ni fick låna ett bord och att de fixar hemleverans o hämtning osv! Men jäkla dåligt att de inte kunde hålla löftet från början, och vafaan ringde de inte er för och talade om läget?!?! Dåligt!

2011-05-05 @ 21:12:32
Postat av: elle

Jag är fortfarande besviken på deras sätt att inte tala om för kunden hur det ligger till. Och på den som "lovade" oss att bordet skulle vara inne v. 15 eller 16. Detta är något som han till och med har skrivit på vårat kvitto. Noll poäng till den medarbetaren på Mio.

Vi är jätte nöjda med bordet och kan nu knappt vänta på att få inreda, med kuddar, löpare, ljus och en helt ny servis. Tack för ditt svar och lycka till med kursen!

2011-05-06 @ 08:39:11
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0