Dagens

Dagens outfit består av en skrikröd skjorta med en svart långarmad tröja under och ett par vida svarta byxor.
Kan ni gissa vad för outfit jag menar.

Precis jag ska till arbetet idag.
Den här helgen har inte så mycket att bjuda på.
Idag jobbar jag 13-21.15
Imorgon 12-21.15
Söndag 15-18.00

Detta betyder att jag stänger butiken både idag och imorgon kväll.
Sen blir det ett kort pass på Söndag. Det är jag jätte glad för eftersom det är morsdag på Söndag, jag vill hinna hem till min kära mamma och fira henne såklart. Nu hinner vi göra det innan jag börjar klockan 15.00 =)

Nu måste jag dyka ner i mina litteratur böcker en stund, trevlig helg på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0