Vill helst bara krypa ner under täcket igen

Nu var är det min tur att bli sjuk. Jag har feber och ont i kroppen. Första tecknet kom igår morse när jag skulle åka till Västerås. Vet inte om ni har några typiska tecken på att ni börjar bli sjuka.
Jag har ett och de är då jag får ont bakom mina ögon. När jag får det så vet jag att allt inte står riktigt rätt till i min kropp.

Eftersom vi har obligatorisk närvaro under ALLA lektionspass så hade jag inget annat val än att åka till västerås igår.
Jag bestämde mig för att ta bilen ifallatt jag skulle bli tvungen att lämna föreläsningen.
Jag behövde inte lämna föreläsningen däremot så hände det en mycket tråkig sak när jag var där.
Inget som jag vill ta upp här, men jag hoppas att det ska gå att lösa idag.

Resten av dan låg jag hemma på soffan och var mest besviken på att jag nu inte skulle kunna vara med på träningen under några dagar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0