Söndagsmys

Har haft en riktigt slapp söndag, om man bort ser från att jag kilade iväg till träningen och körde ett Core pass. Men vi har ändå fått gjort en hel del småsaker. Tvättat, dammsugit, lagat matlådor, farmor tittade förbi och genast började vi titta på gardiner på hemsidan som jag tidigare pratade om. Hade dom haft öppet igår så hade vi åkt dit och jag hade blivit 1000kr fattigare. Jag VET att innom kort så kommer dessa gardiner att hänga i vardagsrummet =). När jag väl har bestämt mig och dessutom hittat ett par som jag gillar går det inte att stoppa mig, (fråga Patrik?=)Men största tiden har jag ägnat i soffan. Avslutade med att äta räksmörgåsar och käka glass, och kollade solsidan + Big Brother, fråga mig INTE varför men dum som jag var så tittade jag på Premiären av det och sen har det bara rullat på. Det kallar jag söndagslyx! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0