Lite nytt i garderoben

I Lördags när Camilla var och hälsade på kom Farmor över en stund och tog hand om lilla sjuklingen så jag och Camilla kunde åka in till stan en liten stund.
Jag handlade två träningstoppar, ett par jeans, och en kjol.
Det är så skönt att våren äntligen är här
nu kan man lägga undan vinterjackan, bootsen, och alla mössor och vantar och istället plocka fram skinnjackan, och lite tunnare vårkläder.

Jag hittade ett kap i helgen, en  långkjolen från Monki som jag köpte för endast 80 kronor.
I vår kommer nog var och varannan människa springa runt i långa kjolar, men det är en av de hetaste vårplaggen i vår, så ut och leta ni som inte har hittat någon, ett tips det finns fina inne på Cubus som bara kostar 149kr i olika färger.
Långkjolen passar till nästan allt.
Jag kommer att inviga min på Patriks födelsedagsfest på Lördag.


Byxorna är från Vero Moda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0