Jag har inte slutat

Om ni undrar om jag har slutat bloggat så är svaret NEJ, men återigen så funkar inte vårt internet.
Blir galen, men vad hjälper de? Det är bara att stå ut, tror vi får tillbaka det på Tisdag eller Onsdag igen.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa =).
Har skickat in tentan till urkund och passar på att informera er att jag är tillbaka i nästa vecka igen.

Måndags PLUGGADE, det gick riktigt bra.
Tisdag Pluggade halv dag sen åkte jag och köpte nya gardiner till vardagsrummet, kunde inte låta bli. 1000kr fattigare blev jag men det var det värt för det blev kanon snyggt.
Sprang tillbaka till butiken idag och köpte tillhörande kuddar.

Nu ska jag träna och imorrn kommer min kära vän Camilla och hälsar på.
Den här helgen kommer bli super!.

Glöm nu inte att kika in här, för jag kommer tillbaka.  
Med lite bilder från i helgen och några nya bilder på några nya klädesplagg som jag precis har investerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0