Hej

Hej.
Solen skiner ute, härligt men det som är mindre härligt är minusgraderna som termometern visar - 7 har vi.
SKa snart bege mig ut i kylan.
Jag och Felicia har börjat att cykla till dagis och till praktiken.
Det är rätt uppiggande, men idag känns det inte speciellt roligt man får vara glad att det inte regnar =).

Den här morgonen började med ångest jag ska jobba i eftermiddag och det är ju bra. Det som får mig att må dåligt är att det här passet bara ligger på 3 timmar. Det ger ju inga pengar bara en massa strul här hemma.
Vi har sagt att jag inte ska tacka ja till något som är mindre än 4 timmar. Just för att det mest blir strul, Patrik måste sluta tidigare från jobbet, det blir sjukt stressigt och så tjänar man sådär 200spänn efter skatt.
Samtidigt som jag får ångest om jag tackar nej då kanske dom tycker att jag ställer upp för lite och timmarna som jag verkligen vill ha tex helger, går till någon annan.
Jag kommer iallafall gå dit med ett leeende på läpparna och hoppas på att passet blir förlängt ikväll.
En bonus skulle vara om mina favorit brudar jobbar ikväll.

Något som gjorde mig glad var träningen igår kväll, det gick skit bra och jag har nog inte svettats så mycket på länge.
Jag vet att jag har tjatat om det förut men nu gör jag det igen. Det finns inget roligare pass att gå på.
Alla vet ju att ibland så tar det emot att ta på sig träningskläderna ocg ge sig iväg. Men det här passet HAR ALDRIG fått mig att INTE åka för att jag inte orkar. Jag vill bara inte missa det!
Till er som bor i stan och har tänkt att börja träna till sommaren kom till gympozz och testa ett av deras Attack pass jag lovar att ni kommer vilja fortsätta. Är det resultat ni är ute efter så kan jag lova att resultaten kommer och de syns rätt fort.
Mina mamma kilon fick jag bort av att enbart köra attacken 2-3 dagar i veckan.
Idag kör jag ca 4 pass i veckan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah.. vet hur det är. man vill inte säga nej för att man tror man missar de bra passen då.. Usch, är glad att slippa det sen jag bytte butik! :) Kram på dig, länge sen nu!

2011-03-31 @ 23:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0