Hej

Ett tunt inlägg, då jag är hos mamma och pappa.
Vi har inte fått internet att funka än, och det ser rätt mörkt ut just nu. Men jag ska försöka att slänga in några inlägg när jag är hos mamma och pappa.

Den här helgen har jag haft besök av Camilla, vi hade planerat utgång på Lördan, men istället blev det Körslaget och hämtpizza fRån Grappa.
Varför?
Jo, Felicia fick vattkopper natten till Lördag och har varit jätte dålig, hög feber och koppor över hela kroppen.
Farmor kom över några timmar på Lördag, så jag och Camilla kunde gå en sväng på stan, iallafall.
Jag köpte 2 par nya träningslinen, ett par svarta jeans inne på Vero Moda en kjol från Monki.
Så fort vi har fått tillbaka internet slänger jag upp bilder. Är super nöjd med kjolen.

Idag var första dagen på min praktik, det var jätte roligt att träffa allla och barnen var jätte glada att se mig igen.
Jag kommer inte skriva så mycket om min VFU plats här i bloggen, då jag måste tänka på de etiska reglerna.

I eftermiddag ska jag baka till Patriks kalas / fest på Lördag, han fyller år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0