Frustrationen igår var maxad

Ny kurs, nya tentor och nya utbrott på vägen.
Eftersom jag har legat sjuk i flera dagar så har jag inte kunnat eller orkat pluggat.
Men tiden går och stressen byggs på mer och mer.
Igår skulle jag sätta igång, alla böckerna på bordet datorn och anteckningarna låg redo, det ända som saknades var jag och min kreativitet och förståelse för estetiken, de två sistnämda fattades, jag fick inte ur mig någonting, och tillslut kom tårarna och min frustration steg till max.

Efter timmar av stirrande ut i tomma intet och tårar som rinner, bestämde jag mig för att lägga ner.
Jag ringde syster oh vi åkte oh köpte skor istället.
Jag invigde dom idag, sköna och passar till rubbet, enligt mig ett bra och nödvändigt köp.
Bild på dom får ni se imorgon.

Efter shoppingrundan kändes allt lite bättre.

Idag fick jag igång skrivandet och nu hoppas jag på att kunna hålla mig på banan.

Lite bilder från Iphonen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0