ALLT I ETT, I SNYGG FÖRPACKNING


Visst är den snygg?, så rent spontant så skulle jag vilja ha en sån här. Men de negativa med den här väger mer än de possitiva sakerna.
* Jag skulle aldrig få plats med alla mina kort Visa, Mdh kortet, Leg, Träningskortet, H&M kortet, Lindex kortet, Åhlens kortet, Jc kortet, Vero moda kortet Kicks kortet, Coop kortet, Ica kortet Spirit kortet Ikea kortet, Hemtex kortet, Club Nilsongroup kortet, BR kortet, Colorama kortet, ja ni ser hur ska alla dessa kort få plats i den där lyxförpackningen.
Men man får iallafall plånbok/Iphone fodral/Clutch i ett (och med guldig insida). Sjukt smart idé måste jag säga! Kostar 749 kronor.
Den finns att köpa här:
http://store.apple.com/se/product/H2876ZM/A?mco=MjA5MDM5NTY

Om den är någon som redan har eller ska köpa den skicka gärna in ett inlägg här och berätta vad ni tycker om den.


Kommentarer
Postat av: Camilla

De går ju att ha en sån där blank grej att ha de kort du inte får plats me i den där o ha me på sidan lixom. Menar du använder ju inte ALLA kort dagligen.

2011-03-03 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0