Uppdatering

Det har varit så mycket annat nu i några dagar så jag har helt glömt bort att uppdatera bloggen. Fört åker man på kräksjukan dagen innan midsommarafton allt som var bokat och planerat blev vi tvugna att ställa in.
Samma dag som jag kunde börja käka igen och kände mig någorlunda bra var det dax för ett 9 timmar långt arbetspass. Därför blev inte Lördan heller speciellt rolig.
Söndagen blev desto bättre jag vaknar av ett pip i telefonen meddelandet kom från gympozz: Ett extra insatt Body Attack pass kl 15.00.
Yes, tänkte jag nu kör vi!
Innan träningen var jag en snabbis på Tuna Park jag ville kolla om de hade något snyggt kvar på rean till mig och till resten av familjen.
Den här gången blev det Felicia som fick flest kläder, det blev några toppar från H&M och från Lindex.

IPhone 4
Det är säker flera 3 åringar som har stenkoll på hur en Iphone 4 fungerar, min dotter har det.
Hon lånar min telefon så fort hon bara får chansen.
Nu kan hon spela spel, titta på filmklipp, ta kort och lyssna på spotify själv.
Jag kan tycka att det är helt okej att låta barnen få prova och utforska dagens teknik i tidig ålder.

Fotat av Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0