Tjejerna



I sommar åker jag förmodligen och hälsar på både Annica och Camilla uppe i Stockholm, två flugor i en smäll.
Annica har jag inte träffat på evigheter
Camilla var och hälsade på i våras.

Att åka iväg och göra saker själv älskar jag, jag säger inte att jag inte älskar att tillbringa tid med min familj, det älskar jag!
Men jag är en tjej som gärna vill att det ska hända saker hela tiden och det är där mina vänner kommer in i bilden.
Detta är Patrik helt och hållet med på, han viste vad han gav sig in i för 7 år sen.
På den tiden kunde jag dubbel boka luncher och jag skulle vara precis överallt hela tiden.
Idag är det verkligen inte så men jag ser till att det finns tid över som jag tillbringar tillsammans med vänner och bekanta.
Plus min träning förstås.

Förutom Sthlms resan
har jag bokat in en helg i slutet av sommaren då jag har bjudit hem ett gäng tjejer från jobbet och så ska vi käka lite gott och sen festa natten lång.

Det kommer att bli en after work tillsammans med min mamma första semester veckan, det ser jag fram emot.

Om tiden finns och det finns en lucka i våran agenda så hade jag tänkt bjuda över två tjejer på en bit mat och lite gott att dricka till.

En bio kväll hade jag också tänkt försöka klämma in i sommar.

Sen hoppas jag på en Grappa kväll tillsammans med Anna.
Då får jag se till att Patrik går ut tillsammans med hans kompisar också.

Sthlm sommaren -09
Då var jag och hälsade på hos Camilla
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0