Tisdag

Hej allesammans.
Vilket tråk väder vi har idag, det blåser, regnar och åskar om vart annat.
Stackars de som har gått på semester, vi får hoppas på bättre väder till midsommar och framåt.
Själv går jag på semester v.28 och har semester 4 veckor framåt.
Den här sommaren har vi inte mycket planerat vi ska ta dagen lite som den kommer.
Självklart blir det utflykter med barnen men inga större utsvävningar. Vi bestämde oss redan förra året att den här sommaren skulle pengarna få gå till uterummet mer eller mindre.

Förra året var jag och Patrik uppe i Sthlm sista lediga helgen på semestern och det var underbart, då unnade vi oss riktigt god mat och dryck, lite shopping och en härlig övernattning på Rival så det har vi bestämt att vi ska göra iår igen.


Idag har vi köpt skohorn på Åhlens vi har hälsat på jobbet och passade på att handla det som behövs till midsommarafton, sen har jag tvättat och snart ska vi åka till farmor för en kvällsfika därefter kilar jag bort till träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0