Netto öppnade idag

Då har man svikit Willys och handlat hos konkurrenterna Netto idag. Jag fick ett bra intryck av affären.
Affären är inte speciellt stor trots det så hittade jag en heldel. De hade ett bra utbud av varor och bra priser tycker jag. Dock är jag rätt prismedveten eller så kan man också säga prisnörd. Då jag har de flesta priserna i huvudet på våra egna Willys varor, så självklart jämnför jag dom priserna med andra butikers priser. 

Något som jag uppskattade var:
En satt i kassan, en annan la upp mina varor på bandet och en tredje packade ner allt i påsar åt mig. Tackar, tackar vilken service. Jag behövde INTE stå och köa utanför men självklart en stunds väntan blev det i kassakön det hade jag räknat med.

Den där extra onödiga handlingen på Ica som jag gör titt som tätt den kan lika gärna bli på Netto hädan efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0