Midsommarfirandet blev inställt i år

I Torsdags blev jag magsjuk.
Att bli magsjuk på natten brukar ju vara det vanligaste, man vaknar upp och det handlar om sekunder till toaletten för att inte råka spy på golvet, eller i sängen.
Den här gången inträffade det här medans jag satt i kassan och det fanns ingen möjlighet för mig att stänga då jag hade kö.
I ren panik slängde jag mig på telefonen och fick tag i en medarbetare som genast kom bort och bytte av mig. Sen var det kört jag var magsjuk.

Midsommar firandet blev vi tvugna att ställa in.

Idag mår jag bra igen och har äntligen kunnat äta lite!!!!
Nu väntar ett 9 timmars långt arbetspass.




Vad gjorde ni igår?


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi var hos svärföräldrarna. Tog det lugnt bara. Orkar inte mycket nu, har så ont i ryggen.. :(

Skönt att du mår bra igen och är tillbaka igen! Magsjuka är verkligen det värsta!



Kram!

2011-06-27 @ 18:01:24
URL: http://carrof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0