Magaluf/ Ayia Napa

Idag flyger min kära syster till Magaluf tillsammans med 4 tjejkompisar dom ska vara där i 2 veckor.
Stackars mamma och pappa, vilken ångest dom måste ha haft i morse när de kramade om henne hej då.
Jag tror inte att min syster är speciellt vild och galen, men visst tror jag att hon kan festa. Vilken tonåring kan inte festa?
Den här resan bokade dom för snart 1 år sen så väntan och längtar till dagen som flyget lyfter mot magaluf har nog varit enorm.
Jag minns själv hur det var då jag och mina vänner bokade resa till Ayia napa, den bokade vi månader innan vi ens skulle åka.
Idag skulle jag ALDRIG åka på en sån resa igen, eftersom dom reserna ändast gick ut på att tok festa i 1 vecka.
Jag åkte till Ayia Napa 2 år i rad och det är inga resor som jag ångrar snarare tvärt om jag är glad att jag åkte. Jag tror att det är rätt lärorikt som ung att göra resor som dessa man blir liksom rätt mättat efter några gånger och vill stänga dom dörrarna för att sen växa upp och bli vuxen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0