Känslor

Blandade känslor, jag känner glädje över att få tillbringa några timmar tillsammans med mina arbetskamrater på jobbet men är grymt irriterad och ledsen över att missa 4 Attackpass på RAD för att dom krockar med mina arbetstider. Sa jag det föresten att nu är det bara 10 arbetsdagar kvar tills jag går på semester =) 
10 arbetsdagar i streck sen semester jag längtan! Idag jobbar jag mellan 14-21.15
Eftersom jag missar så många tränings tillfällen så ser jag till att cykla till jobbet.
I Tisdags cyklade jag hem på 16 minuter. 7 kilometer på 16 minuter på växel 6 ( mina växlar krånglar) om det är en bra tid eller inte det vet jag inte, men jag var dyng svättig när jag kom hem i alla fall.

Den här byxdressen har blivit mitt favorit plagg i sommar. H&M 99 kr den sitter inte åt, den svalkar och den är bara för skön att bära önskade bara att jag hade flera i olika färger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0