Jag letar fortfarande efter den perfekta öl öppnaren

I flera veckor har jag letat efter den perfekta öl öppnaren till uterummet men har ännu inte hittat någon som jag tycker skulle passa.
Den här finns inne på Dimoda men den vill jag inte ha!
Det är också den enda som jag har hittat.


Inne på Dimoda hade dom även söta snapsglas som bara kostar 29 kr.
Mamma och pappa kommer över på midsommarafton kanske borde jag svänga förbi Tuna Park i veckan och köpa några glas.


När jag ändå var på Tuna Park (Dimoda) så kunde jag inte motstå att kika på lite kläder också.
Nu börjar butikerna rea ut ordentligt den här söta kjolen från Bik Bok skulle jag mer än gärna köpa.
Om den finns kvar nästa vecka och är nersatt lite, lite till då ska jag ha en!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0