Fredag

God dag allesammans! Det är äntligen fredag, solen lyser dock inte, utan det spöregnar ute och har gjort i stort sätt hela dan.

Jag känner mig rätt lycklig idag.
Jag och Felicia sov lite extra länge idag jag har haft turen att få en flicka som gärna sover längre på morgonen och sen gärna ligga kvar och gosar en stund. 
Vi gick upp strax före tio. 
Efter en god frukost som bestodd av youghurt, puffar och Lingongrova med salamikorv på, var det inga större problem att ta tag i dammsugaren för att köra hela nedervåningen.
Därefter ringde jag far min och bjöd in honom på en kopp kaffe.
Städningen fortsatte sedan på övervåningen där blev det dock mest plock i barnens rum, så nu kan man gå in i deras rum utan att behöva hoppa över alla leksaker.
Skulle behöva hjälp att renovera deras rum. Jag vill ha två rum med mycket förvaring men på ett praktiskt och snyggt sätt.
Någon som vill anmäla oss till home make over?!

Snart kommer Patrik hem och då ska jag åka iväg och leta efter en snygg öl öppnare som ska sitta på väggen och en snygg termometer.
Ska även köpa en klätterväxt till fönstret som vi fick av farmor. (tack för tipset Veronica
Känner mig shopping sugen!  

Ikväll blir det 1 eller 2 glas vin ute i uterummet tillsammans med min man. I två dagar nu har vi struntat i att sätta på Tvn och istället har vi setat ute och pratat i flera timmar. Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0