Stickat

Ett av mina absoluta favoritplagg just nu är min kamelfärgade stickade tröja som jag köpte på H&M för 150kr. Den passar sommar som vinter.



Andra semester veckan börjar med ösregn, aldrig tidigare har vi haft sån otur med vädret under semestern som hittills, jag hoppas verkligen att det snart vänder annars överväger jag att skaffa mig ett klick kort på solfuxen eller nått...... Den lilla brännan som jag hann få fick jag till och från jobbet (på cykeln) eller förmiddagarna ute i Sundbyholm innan jobbet.

Idag ska vi till mamma och pappa på grill klockan 4, innan det ska jag till Mickaela och fika och så ska jag hinna köpa presenter.
Det kan låta lite stressigt men jag gillar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0