Semestern har nu börjat

Tack Jesper att du var med och förgyllde min dag igår!
När klockan inte ens hade slagit 18.00 stod Patrik vid grillen och jag dricker ett iskallt glas vitt vin igår. Detta var pga att Jesper var så snäll och tagit mina sista timmar på jobbet. Tack vare honom började jag min semester med ett grymt attack pass på Gympozz igår, Tack!

Den första riktiga semesterdagen började med sovmorgon klockan är halv elva och frukostmackan är inte uppäten riktigt ännu (underbart)
det är inte så fint väder ute, men vad gör det när jag nu kan umgås med min familj hela dan
efter 10 arbetsdagar på raken har jag knappt sätt röken av dom.
Idag ska jag åka till Coop och handla lite käk tills ikväll då det blir grill och sommarsnapsar tillsammans med mor och far min (+ syrran).

Ni får ha en bra dag allesammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0