Gränna

Hej!

Först måste jag be om ursäkt!
Jag bad ju er att kika in här igår kväll för att läsa om hur vi hade haft det på våran mini semester. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att det ej fanns något att läsa då.
Jag var alldeles för trött ¨när vi kom hem för att orka skriva något, sorry.

För er som inte har besöka Gränna ni borde verkligen göra det, det är en sån himla mysig liten turist stad!
En hel del söta inredningsbutiker kan man också hitta där.
Jag smet in i dom flästa



Kudden med den vita texten kostade 380 kr och jag tror att den skulle passa perfekt till det nya sovrummet som vi kommer att renovera någon gång i höst.









Polkagrisar


Efter middan tog vi en promenad ner till hamnen




Sedan blev det myspys med farfar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0