Med lite envishet så...

Hade en super trevlig afton i förr går som resulterade i ett flertal glas vin och det fick jag sota för igår. 
I stort sätt så slösar man ju bort en hel dag när man är bakis så jävla tråkigt och så trycker man i sig skräpmat. Vi tryckte i oss pizza från Billy boys.
Framåt 19.00 tiden bestämde jag mig för att ignorera min slöhet och smsade till Erika och vi bestämde oss för att ta en springtur på 6 kilometer.
Jag var som en ny människa när jag kom hem igen!


(förra sommaren)

Rekommenderar er att prova detsamma.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Förhoppningsvis så hade ni väldigt roligt kvällen innan så det var värt det =) Du ska vara försiktig med att träna dagen efter att man varit ute och festat. Kroppen jobbar så otroligt hårt med att göra av med alkoholen etc. Vilket gör att den får jobba jätte hårt när man tränar dagen efter. Det är inte bra på hjärtat och resten av kroppen. Om man mår dåligt dagen efter ska man inte utsätta kroppen för hård träning.

2011-07-20 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0